Płock, dn. 20 września 2019 r.

Z-KP.271.15.2019

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - unieważnienie postępowania

Płock, dn. 10 września 2019 r.

Z-KP.271.15.2019

Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania 
pobierz

Płock, dn. 26 sierpnia 2019 r.

Z-KP.271.15.2019

"Odebranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych
z nieruchomości zlokalizowanych
na terenie Sektora XII Związku Gmin Regionu Płockiego – w zakresie Gminy i Miasta Wyszogród"

PRZETARG NIEOGRANICZONY
o wartości zamówienia przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych

Dokumenty do pobrania:
  1. Ogłoszenie o zamówieniu: pobierz
  2. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: pobierz
  3. Dział II do "SIWZ" pn.: "Opis przedmiotu zamówienia": pobierz
     1) Ogólne wytyczne Zamawiającego w zakresie Przedmiotu Zamówieni:

a. załącznik nr 1 do „OPZ” – pn.” „Raport od Wykonawcy – odpady odebrane z kodem awaryjnym”: pobierz
b. załącznik nr 2 do „OPZ” – pn.: Specyfikacja techniczna pliku raportu z urządzeń zastępczych Wykonawcy”: pobierz
c. załącznik nr 3 do „OPZ” – pn.: „Wzór Miesięcznej Karty Bilansu”:pobierz
d. załącznik nr 4 do „OPZ” - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości niezamieszkałe”: pobierz
e. załącznik nr 5 do „OPZ” - pn.: „Raport z wykonania – nieruchomości zamieszkałe”: pobierz
f. załącznik nr 6 do „OPZ” – pn.: „Zestawienie raportów wagowych”: pobierz
g. załącznik nr 7 do „OPZ” – pn.: „Zestawienie wykonanych czynności”: pobierz
h. załącznik nr 8 do „OPZ” – pn.: „Rejestr nieruchomości dla Wykonawcy”: pobierz

4. Załącznik nr 1 do „SIWZ” - pn.: „Formularz ofertowy”: pobierz
5. Załącznik nr 2 do „SIWZ” - pn.: „Formularz JEDZ”: pobierz
6. Załącznik nr 3 do „SIWZ” - pn.: „Informacje dotyczące Podwykonawców”: pobierz
7. Załącznik nr 4 do „SIWZ” - pn.: „Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej”: pobierz
8. Załącznik nr 5 do „SIWZ” - pn.: „Zobowiązanie podmiotu trzeciego”: pobierz
9. Załącznik nr 6 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz usług”: pobierz
10. Załącznik nr 7 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami”: pobierz
11. Załącznik nr 8 do „SIWZ” - pn.: „Wykaz osób”: pobierz
12. Załącznik nr 9 do „SIWZ” - pn.: „Obowiązek informacyjny RODO”: pobierz
13. Załącznik nr 10 do „SIWZ” - pn.: „Projekt umowy”: pobierz
w tym umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca załącznik nr 2 do projektu umowy: pobierz
14. Załącznik nr 11 do „SIWZ” – pn.: „Klucz publiczny”: kluczpub_oferta_postepowanieid_adadad79-f665-459c-a368-dc90b5fe91a8.asc

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Administrator
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-09-20
  • Informacja zaktualizowana przez: Administrator
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-20 10:39:47
  • Liczba odsłon: 690
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 1364118]

przewiń do góry